2tell

Løsning hos
2Tell ApS

Telefon & internet er livsnerven i en virksomhed. Hos os tilbyder vi en bred vifte af skræddersyede, innovative løsninger.

Telefoniløsninger

Lyder Danmarks bedste IP-telefoni og mobil løsning som noget for jer? Med mere end 30 % lavere omkostninger end eksisterende løsninger - Nemt overblik og nemt at bruge i dagligdagen. Få en professionel og pålidelig PBX-løsning, Mobil, Hostet eller Traditionel, tilrettet jeres behov.

Telefonen er livsnerven i enhver virksomhed. Hos 2Tell & Telefonmontørerne tilbyder vi en bred palet af innovative løsninger. Den rigtige sammensatte løsning giver det bedste samspil.

IP Telefoni

Med IP-telefoni kører samtalerne via virksomhedens internetforbindelse. Det betyder, at I kan reducere samtaletaksterne væsentligt – ikke mindst, hvis I ofte ringer til udlandet. IP-telefoni er nemt at administrere, og antallet af talekanaler kan ændres, så systemet altid er tilpasset med ændringer i antal medarbejdere. Samtidig kan I vælge netop det telefonanlæg, der dækker virksomhedens behov bedst muligt. Kort sagt: Flere muligheder, færre begrænsninger.

Vi leverer IP Trunk til alle systemet også ældre systemer, her sættes en IP gateway op mellem systemet og internettet.

Mobiltelefoni

Få en fleksible mobilløsning, hvis kommunikationen skal være effektiv og pålidelig. Vi leverer en mobilløsning skræddersyet til dig, hvor nøgleordene er fleksibilitet og gennemskuelighed. Skalere op og ned på mobilpakkerne. De enkelte mobilbruger kan vælge mellem flere netværk, så I altid er sikret stabil dækning.

Det fulde overblik lige ved hånden / Communicator Mobil-app

mobiltelefoni

Automatisering
Med automatisering kan du ændre status, melde dig ind og ud af køer, samt sætte variabler når du ankommer til en lokation eller når du forlader den.

Status
Med Status vil du kunne ændre din status mellem ”ledig”, ”optaget”, ”Ude af huset”, ”Fri” samt ”Ferie”, samt angive periode f.eks. ved ferie. Denne status præsenteres på alle kollegaers Communicator Mobil App, samt på Dashboard

Kø funktioner
Her kan du hurtigt melde dig ind og ud af køer samtidig med du får du et overblik over, hvem der er meldt ind og om der er kunder i kø. Endvidere kan du hurtigt melde dig ind i en kø og afhjælpe kollegaer.

Nummer præsentation
Med nummerpræsentation kan du selv angive nummer der skal præsenteres ved udgående kald, f.eks. dit direkte nummer i virksomheden præsenteres mellem 8-16 på hverdage, og mellem 16-8 præsenteres f.eks. privat mobilnummer (hvis mobilnummer er integreret i Xtra løsningen)

Kollegaer/favoritter
Kollegaer som du ofte ringer til, kan lægges under favoritter på forsiden.

Telefonsvarer
Med telefonsvaren i mobil appen, er det muligt at aflytte sine beskeder på normalvis, modtag lydfil på mail med indtalte besked, få indtalte telefonsvarebesked præsenteret som tekst.

Opkaldslister
Se historik på indgående/udgående samtaler

Forbrug
Følg dit månedlige samtale- og dataforbrug

Viderestilling
Med aktivering af viderestilling, viderestilles alle dine kald til det angivne telefonnummer.

Optag samtale
Med knappen ”optag samtale”, er det muligt at aktivere optagelse af igangværende telefonsamtale.

Forstyr ikke
Forstyr ikke knappen kan aktiveres, og dine kald vil blive viderestillet til din telefonsvarer, så ikke du bliver forstyrret.

Support
Med Support knappen er vi ikke længere væk end et kald.

Indstillinger
I indstillinger er det muligt at tilpasse udseende, Banke på, adgangskode samt automatisering.

Ring op
Ring kollega op direkte via App.

Træk
Træk kollegas kald.

Omstil
Omstil dit aktive kald til kollega.

Overtag
Overtag aktiv samtale med kollega.

Xtra

PBX Platform

Telefoni – Gjort bedre.
Innovativ erhvervstelefoni, som gør op med årtiers vanetænkning.
Prøv telefoni på en ny måde…
Få overblik på kontoret

Med vores innovative platformsløsning gør vores løsning op med årtiers vanetænkning i erhvervstelefoni. Funktioner, trafik og service er inkluderet. Og du betaler kun for det faktiske antal brugere. Så enkelt og effektivt kan det gøres.

De fleste mennesker er i bund og grund ligeglade med IT. Det skal bare virke. Og det sørger vi for. Vores løsninger gør dit arbejde bedre og dit liv nemmere. Og hvis du oplever et problem, er vi klar til at hjælpe

GRUND brugerlicens

  • PBX brugerlicens
  • Hovednummer/Ekstranumre
  • Adgang til ALLE funktionaliteter
  • Dashboard/Omstillingsbord inkl. Softphone

Tilvalg

  • Bordtelefon
  • Mobilabonnement
  • Fri tale

Omstilling
Du har valget mellem kold omstilling (blind) eller varm omstilling (præsentere kaldet). Det er også muligt at lave omstilling fra Communicator App’en.

Trækning af kald
Hvis telefonen ringer hos en medarbejder, der ikke er til stede, er det muligt at trække kaldet fra en hvilken som helst anden telefon, både mobil og Bordtelefon.

Viderestilling ved optaget/intet svar
Ved optaget eller manglende svar kan du viderestille din telefon til enten telefonsvarer eller et andet internt, nationalt eller internationalt nummer. Du bestemmer også selv, hvor lang tid din telefon skal ringe, inden kaldet bliver viderestillet.

Kø funktion
Med kø funktionen er du sikker på, at opkaldet bliver besvaret. Flere forskellige kø typer til forskellige behov, og du kan besvare kaldet både på mobil og Bordtelefonen.

Velkomsthilsen
Første indtryk tæller. Lav en personlig velkomsthilsen.

Tids- og kalenderstyring
Hvornår har din virksomhed åben? Det styres nemt og simpelt, så kunden ikke venter forgæves, hvis der er lukket.

Vis og skjul nummer
Vælg selv, om dit nummer skal vises ved udgående opkald.

Call Back
Med Call Back kan systemet automatisk ringe op til den der ringer, når vedkommende er nr. 1 i køen, eller når der er en ledig medarbejder, i stedet for at vente i telefonen. Den der ringer trykker fx 1 for at blive ringet op, når det er hans tur, og systemet sørger for resten.

Valgmenu (IVR)
Tast-selv til kunden. Kunden kan indtaste et nummer, hvorefter kaldet sendes til relevant medarbejder eller kø.

Spærring for udgående kald
Du kan spærre et lokalnummer, så der ikke kan foretages udgående opkald fra telefonen.

Forstyr ikke
Det er nemt at slå Forstyr ikke til på både mobil og Bordtelefon.

GRATIS Interne kald
Alle kald mellem brugerne i XTRA™ er gratis. Det forudsætter, at mobiltelefonerne er på det danske mobilnet.

Nummerbestemt ringning
Du kan fx vælge, at telefonen skal have én ringetone ved interne kald, en anden ringetone ved eksterne kald og en tredje, når det er bestemte kolleger der ringer.

Duokald
Du kan sætte et internt eller eksternt nummer til at ringe samtidig med dit lokalnummer eller mobilnummer.

Hurtigt opkald med kortnummer
Det er muligt at oprette lokalnumre på eksterne kontakter.

Navneopslag af indkommende opkald
Se navn og nummer på den, der ringer.

Telefonsvarer
Mulighed for opsætning af op til 3 typer telefonsvarebeskeder for den enkelte medarbejder (Standard besked, Besked ved status fri, Besked ved status ferie)

Integration til diverse IT-systemer
Få direkte integration til jeres it-system – Det letter håndteringen af kald. Når den der ringer, indtaster fx CPR nummer eller kundenummer identificeres vedkommende, og jeres oplysninger om kunden åbnes automatisk. Kontakt os for at høre, om vi allerede har integration til jeres it-system.

Direkte nummer
Giv den enkelte medarbejder direkte telefonnummer, så den ringer uden om hovednummeret og direkte til medarbejderen.

Sig et nummer
”Sig et nummer” komponenten kan læse indtastede tal op. Dette kan bruges til at opbygge en avanceret interaktiv voice-response.

Banke-på eller fælles optaget
Der er mulighed for banke-på. Er der både mobil og Bordtelefon tilknyttet brugeren, kan man vælge at have fælles optaget, så mobilen ikke ringer, mens man taler i sin Bordtelefon og omvendt.

Datavalidering
Komponenten bruges til at validere brugerindtastede værdier – fx kan systemet kontrollere om en kunde har indtastet x antal cifre i sit kundenummer.

Ventemusik
Vi leverer gratis ventemusik. Det er muligt selv at indsætte ventemusik.

URL-kald
URL-kald kan indsende indtastede oplysninger f.eks. i et CRM-system, i en database eller på en webside. Det kan f.eks. dreje sig om registrering af start eller slut for arbejdstid.

Virtuel Fax
Send og modtag fax via e-mail.

Navneoplysning på telefonnummer
Ved at indtaste en kode sammen med et telefonnummer, kan du få oplyst navn og adresse, tilknyttet nummeret, på din telefons display.

Telekonference
Du kan nemt etablere et konferencerum med et ubegrænset antal interne og eksterne deltagere. Der er mulighed for at lægge en adgangskode på.

Samtaleanlæg
Du kan bruge telefonanlægget som et samtaleanlæg og tale igennem højtaleren på alle jeres telefoner eller blot en enkelt.

Dashboard
Med Xtras Dashboard har alle aktive Xtra brugere adgang til deres eget Dashboard, hvor du har fuldt overblik over alle dine kollegaer om de er ledige, har en aktiv samtale, om de holder fri eller holder ferie. Få overblik over Køer, se nu og her statistik på eksempelvis den kø du er tilknyttet.

Netværk Fiber / Bredbånd

Fiber / DSL / Trådløs og VPN

Vi etablerer netværk til ethvert behov for virksomheder af enhver art. Vi baserer vores netværksløsninger på markedets bedste produkter og vores egen årelange erfaring. Det sikrer ikke alene optimal drift på ethvert tidspunkt, men også den fleksibilitet og sikkerhed, som vi ved er afgørende for vores kunder.

Ingen bredbånd – ingen virksomhed. Så kort kan det efterhånden ridses op. Hos os kan I få præcis den løsning, pakke og hastighed, der passer til virksomhedens behov. Der er flere forskellige løsninger at vælge imellem, alt lige fra fiberforbindelse til xDSL til Coax og både til virksomhed og medarbejder.
Fiberforbindelse er meget stabilt, det er hurtigt, og der er rigeligt med kapacitet til alle i virksomheden. Vælg den hastighed I har behov for og nyd driftssikkerheden! xDSL er ’det gode gamle internet’ – dog uden at optage en eventuel fastnettelefon. xDSL-forbindelsen kommer ind via kobbernettet/telefonstikket, og I kan få solide båndbredder, der fuldt ud opfylder behovene for internet i en travl, moderne virksomhed. Coax -forbindelsen kommer ind via TV-stikket, og virker på samme måde som xDSL

Health -systemer med og uden API opslag mm.

Systemet med opslag i Ekstern server m.m.
Systemet er det samme, her integrerer vi bare med jeres eget system, så når en kunde ringer ind og taster sit CPR-nummer så så sørger systemet for at de data du normalt ville have slået op på skærmen automatisk kommer frem. Patienter kan selv viderestille sig, patienter kan tildeles den enkelte behandler m.m. så når Cpr.nr. er tastet vil kaldet gå til den enkelte læge/behandler m.m. Kaldeanlæg i venteværelset m.m.

Serviceaftaler

Som virksomhed kan I få en serviceaftale hos os. Det er der mange kunder, der allerede har gjort. Ud over at skabe tryghed har aftalen også sparet dem tid i hverdagen. Tid er kostbar, og det gælder naturligvis også jeres, når I er i virksomheden. Så hvorfor ikke bruge den på det i arbejder med og interesserer jer for – og lade os om driften og supporten af jeres it- og telefoniløsning? En serviceaftale fra os omfatter typisk:

  • Oprettelse af brugere
  • Nedtagelse af brugere
  • Ændring af velkomsthilsen, feriehilsen og natsvar
  • Ændring af menuvalg
  • Ændring af køfunktion
  • Ændring af eksisterende funktioner og faciliteter
  • Ændring på/af brugerprofiler
  • Telefonsupport til systemet
  • Udlån af systemapparater ved reparation
serrviceaftaler
analyse

Tele & bredbåndsanalyse

Hvad får du af os!

Synliggørelse om du betaler for ydelser du ikke bruger. Overblik over alle dine numre. Udspecificeret overblik over hver enkelt medarbejder/abonnement. Gennemgang af fastnet linjer for om disse kan reduceres i forhold til virksomheden behov Effektivisering og oprydning samt gennemgang af den færdige analyse, så din virksomhed har det fuldstændige overblik. ​

Hvad kræver en analyse? For at vi kan lave en analyse af virksomhedens telefoni, skal vi bruge en kopi af seneste telefonregning. Dette kan enten være i form af fysiske bilag eller bilag via PDF. Som kunde hos 2Tell er man aldrig i tvivl, hvorfor langt de fleste vælger at skifte til 2Tell efter de har fået gennemgået deres telefoni hos os.

Bevar sikkerheden - Spar på driftbudgettet

Systemer vi servicerer idag

Vi er et team af dygtige medarbejdere med et stort og bredt kendskab til telefonsystemer.
På listen neden under er de telefonanlæg og systemer som vi også servicerer.
Hvis du ikke kan finde dit system i listen, så ring til os på 70 25 09 30 og hør nærmere.

Oversigt:

  • Alcatel
  • Businessphone
  • BTC
  • Forte
  • Goldstar PBX
  • Goldstar GDK
  • LG GDK
  • LG LDK
  • Menuet
  • Mezzo 824
  • Phillips IS
  • PBX
  • IP PBX
  • NEC SL1100
  • NEC SV8100
  • NEC SV9100
  • NEC DT apparater
  • Telemaster
  • Unified communication
  • UC
  • Elmeg
  • Nexor
  • LDK 24
telefon losning